تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

 

پاسخ ندادن به پیامک باعث درگیری بین دو جوان و مرگ یکی از آنان بر اثر جراحت با چاقو شد.

سرهنگ مهدی ترکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز سه‌شنبه در پی تماس مردمی، خبری مبنی بر درگیری بین دو جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان رودسر گزارش شد که در پی آن اکیپ‌های عملیاتی پلیس در صحنه حاضر شدند و با هماهنگی اورژانس فرد مجروح را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان‌ اینکه ضارب قبل از تجمع مردم و حضور پلیس از صحنه متواری شده بود، افزود: مضروب که جوانی ۲۲ ساله بوده به دلیل شدت جراحات وارده در همان ساعات اولیه در بیمارستان فوت کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت مخفی‌گاه ضارب را که جوانی ۱۸ ساله است در یکی از شهرستان‌های استان گیلان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

ترکی با بیان اینکه بنابر ادعای متهم علت درگیری مجادله لفظی بر سر پیامک بوده است خاطرنشان کرد: ضارب در این درگیری با استفاده از چاقو وی را به قتل رسانده است.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر متهم پس تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از چاقو و دیگر سلاح‌های سرد خطری برای جوانان محسوب می‌شود و قدرت تفکر و تعقل را از آنان سلب می‌کند به خانواده‌ها توصیه کرد: نسبت به فرزندان جوان و نوجوان خود نظارت بیشتری داشته و آنان را از به همراه داشتن هرگونه سلاح سرد بر حذر دارند.

منبع: ایسنا


tak20.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها